همزمان با افتتاحیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴؛ حضور دکتر علی عسکری در غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس / استقبال بازدیدکنندگان از حضور کارشناسان پتروشیمی اروند 08 اردیبهشت 1403
news image

همزمان با آغاز به کار نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به همراه هیئت همراه با حضور در غرفه گروه و بازدید از شرکت های زیرمجموعه ، با کارشناسان پتروشیمی اروند گفتگو کردند.




به گزارش روابط عمومی پتروشیمی اروند، صبح امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، آئین افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) با حضور «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری، شماری از وزرا، دکتر علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و دیگر مقامات و مسئولین داخلی و خارجی برگزار شد. 

 همزمان با آغاز به کار این نمایشگاه و حضور کارشناسان شرکت پتروشیمی اروند در ایران اکسپو ۲۰۲۴، کانتر بزرگترین تولید کننده زنجیره کلر و پی‌وی‌سی غرب آسیا با استقبال بازدیدکنندگان همراه شده است. 

در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه می‌شود.

ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری واحدهای صنعتی ایران در کشورهای مقصد و جذب سرمایه گذاری های خارجی، از اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) می باشد.

 


ارسال دیدگاه
نام:


ایمیل :


دیدگاه :


CaptchaImage
ارسال دوباره نویسی